Tandpine kan der være
​forskellige årsager til

Går du rundt med tandpine? Så kan det skyldes flere forskellige ting. Hos Tandlægerne Sveistrup & Cederbek har vi stor viden på området, så vi kan afhjælpe dine smerter med den rette tandbehandling. Vores klinik er beliggende i Viborg, men vi servicerer gerne kunder fra de omkringliggende byer også.

Akut tandpine kan skyldes forskellige ting. Nogle af de primære årsager kan være et stort cariesangreb (hul) i tanden, som er begyndt at ødelægge nerven. Dette kan give en jagende smerte af forskellige varighed. Derudover kan en knækket tand eller en blottet tandhals give smerte ved kulde/varmepåvirkning eller tandbørstning. Manglende frembrud af visdomstand kan også være smertevoldende.

Hvad kan man gøre mod tandpine ?

Vi er professionelle og seriøse tandlæger, som sætter hver enkelt patient og dennes behov i centrum for behandlingen.

​Derfor kan du trygt kontakte os, hvis du døjer med tandsmerter.​ Vi gør vores bedste for at finde frem til årsagen mod tandpine, hvorefter vi finder den rette behandling til smertelindring.

Det vil ofte være nødvendigt at tage et røntgenbillede udover undersøgelsen. Her kan vi nemlig mere nøjagtigt se, hvor smerterne kommer fra og derved tilrettelægge den rette behandling. I mange tilfælde vil en rodbehandling være optimal.

Kontakt klinikken for professionel behandling

Hvis du oplever smerte fra dine tænder, bør du kontakte os med det samme. Vi står altid klar til at modtage både akutte og ikke-akutte patienter.

​Du kan kontakte klinikken på telefon: 86 62 00 29 eller på mail: info@klinikhusetviborg.dk, så vender vi straks tilbage.​​

Kontakt os med dine spørgsmål​

Har du brug for råd og vejledning omkring tandpleje og forebyggelse, så kontakt os.

​Book din næste tid online
​- nemt, hurtigt og sikkert!

Klik herunder og book en tid til behandling online. Du kan også kontakte os på telefon 86 62 00 29 eller via e-mail: info@klinikhusetviborg.dk​​, hvis du vil bestille tid på vores tandklinik.

Bemærk! Online booking åbner i nyt vindue.

​​Li. Sct. Mikkelsgade 4 st, 8800 Viborg

Rutevejledning i Google Maps

​Telefon: 8662 0029

E-mail: info@klinikhusetviborg.dk​​

Nyheder fra klinikken​

​Var dit indkald havnet i dit spamfilter? Så skal du blot tilføje info@klinikhusetviborg.dk​ til din adressebog, så kommer den næste gang direkte i din indbakke.

Mandag:

Tirsdag: